ua en ru

Starbucks планує до 2015 р. збільшити в три рази мережу своїх кав'ярень в Китаї

Американська корпорація Starbucks планує в найближчих 4 роки розширити втричі мережу своїх фірмових кав'ярень в Китаї. Про це повідомив журналістам у Сінгапурі президент Starbucks по Азіатсько-Тихоокеанському регіону Цзіньлун Ван. За його словами, Starbucks розраховує до 2015 р. довести кількість своїх кав'ярень в КНР до 1,5 тис. в порівнянні з 470 кафе на сьогоднішній день, передає Associated Press.
Крім того, глава регіонального підрозділу Starbucks повідомив, що компанія планує збільшити число кав'ярень в Індії за 5 років до 700 в порівнянні з нинішніми 370. Перші кав'ярні Starbucks в Індії відкриються в 2012 р., роком пізніше - у В'єтнамі.
Компанія Starbucks (штаб-квартира - в м. Сіеттл) є найбільшим в світі роздрібним продавцем кави. Міжнародна мережа Starbucks налічує більше 17 тис. кав'ярень, в Росії перший Starbucks відкрився у вересні 2007 р. На даний момент в Москві налічується більше 40 кав'ярень мережі. Акції Starbucks Corp. торгуються на американській біржі NASDAQ. В останньому звітному кварталі (квітень-червень 2011 р.) чистий прибуток Starbucks виріс в річному численні на 34% - до 279,1 млн дол., виручка - на 12% - до 2,93 млрд дол.