У США російські хакери атакували журнал після критики в адресу Трампа

НовиниПолітика    01.10.2016 - 20:15
Фото: перша сторінка журналу зі статтею про Трампа
Фото: перша сторінка журналу зі статтею про Трампа

Атака здійснювалася відразу після публікації критичної статті про кандидата-республіканця

Американське видання Newsweek пов’язує хакерську атаку з російських IP-адрес на їхній вебсайт із критичною статтею про кандидата в президенти США від Республіканської партії Дональда Трампа. Про це повідомляє "Голос Америки".

"Минулої ночі ми пережили те, що наш ІТ-директор називає "масовою DDoS атакою". Вебсайт упав на кілька годин у той час, коли активно поширювалась кабельними новинами історія Курта Ейхенвальда про те, як компанія Дональда Трампа діяла нелегально, порушуючи торговельне ембарго США проти Куби", - заявив головний редактор журналу Джім Імпоко.

"Як і в кожній DDoS атаці, там є багато IP-адрес, але переважно вони були з Росії. І хоча цей факт сам собою нічого не доводить, ми розслідуємо цю справу", - додав редактор.

Автор статті Курт Ейхенвальд також вказує на російський слід у кібератаці.

"Новини щодо хакерської атаки на Newsweek після статті про те, як Трамп порушив кубинське ембарго. Було задіяно дуже багато IP-адрес, головні з них - російські", - написав він у своєму Twitter.

У статті Ейхенвальда в Newsweek йдеться, що готелі Трампа у 1998 році відправили посланця на Кубу з завданням розвідати потенційні перспективи бізнесу. Це суперечило американському торговельному ембарго щодо Куби. Хоча тодішній президент США Білл Клінтон розглядав можливість пом’якшення кубинського ембарго.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що статок кандидата-республіканця Дональда Трампа за рік скоротився на 800 млн доларів і становить зараз 3,7 млрд доларів.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
Messenger Telegram Chrome
On Top