ua en ru

Skytanking Holding GMBH купила у BP 51% акцій британського топливозаправщика North Air

Німецька компанія Skytanking Holding GMBH, що здійснює топливозаправки у низці міжнародних аеропортів, придбала у британського нафтового гіганта BP Plc. 51% акцій топливозаправника S. & J.D. Robertson North Air Limited (Великобританія). Як повідомляється в поширених сьогодні матеріалах Skytanking, операція по покупці акцій завершилася 20 серпня 2010 р. "Таким чином, придбання британського паливозаправника забезпечило Skytanking вихід на ринок Сполученого Королівства", - йдеться в матеріалах німецької компанії. Сума операції не повідомляється, повідомляє РБК.
Разом з тим ВР зберіг за собою що залишилися 49% акцій North Air, здійснюючої топливозаправні роботи в 17 британських аеропортах, включаючи аеропорти Едінбургу, Глазго і Манчестера.
Skytanking є дочірнім підрозділом німецького нафтового холдингу Marquard & Bahls AG.
Нагадаємо, BP розпродає активи для відшкодування дійсних і потенційних витрат по аварії в Мексиканській затоці. Після аварії, що відбулася в квітні ц.р., ринкова капіталізація британської корпорації впала приблизно на 40%. 27 липня BP повідомила про чисті збитки за II квартал 2010 р. у розмірі 17 млрд дол., які пояснюються тим, що за звітний період компанія зарезервувала на майбутні витрати у зв'язку з нафтовою катастрофою близько 30 млрд дол.
Нафтова катастрофа поблизу узбережжя США почалася 20 квітня 2010 р. з вибуху метану на платформі Deepwater Horizon, що знаходилася під управлінням BP. В результаті НС загинули 11 робітників платформи. Опісля два дні платформа затонула, а з пошкодженої свердловини на глибині 1,5 км почала витікати нафта. За час аварії у води Мексиканської затоки вилилося, за останніми оцінками, від 4,1 до 4,9 млн бар. нафти, що однозначно робить цей витік найбільшим в історії. BP нагадує, що з 15 липня потік з пошкодженої свердловини MC252 зупинений: у Мексиканську затоку нафта більше не виливається. 5 серпня компанія успішно завершила операцію по цементуванню верхньої частини свердловини, що дозволило герметизувати колодязь зверху. Для остаточної консервації нафтового проекту BP залишилося добурить декілька допоміжних свердловин, через які також буде закачаний цемент з метою герметизації околиць аварійного колодязя.