Сервіс в туристичній галузі України поступово поліпшується, - експерти
В туристичній галузі поступово покращується інфраструктура
Сервіс української туристичної галузі поступово поліпшується, в секторі активно розвиваються малий і середній бізнес. Про це заявив президент "Національної туристичної організації України", радник першого віце-прем'єра Іван Ліптуга, йдеться в матеріалі РБК-Україна: "Туристи у своїй країні: що заважає активному розвитку внутрішнього туризму в Україні".
Він зазначив, що в туристичній галузі поступово покращується інфраструктура.
"Крім того, у всіх без винятку регіонах влади почали приділяти увагу туризму", - заявив Ліптуга.
Але при цьому, за його словами, українські туристичні міста "часто не дотримуються міжнародних стандартів надання послуг у сфері туризму".
"Туристичний сектор потребує вдосконалення якості та детінізації", - упевнений він.
Але, незважаючи на тенденцію до поліпшення сервісу, її динаміка далеко не швидка.
Нагадаємо, раніше РБК-Україна писало про проблеми з пасажирськими перевезеннями на залізничному напрямку Київ-Ужгород.
За даними УЗ, пасажирські перевезення збиткові. За шість місяців цього року збитки склали 6,4 млрд гривень. Прибуток держкомпанія отримує в цьому сегменті тільки завдяки міжнародному повідомленням - 0,6 млрд гривень за півріччя.
При цьому проблема посилюється тим, що між деякими регіонами немає пасажирського сполучення залізницею.