Сервіс в туристичній галузі України поступово поліпшується, - експерти

Середа 22 серпня 2018 10:35
Сервіс в туристичній галузі України поступово поліпшується, - експерти
Иллютративное фото (twitter.comBigkievCom)

В туристичній галузі поступово покращується інфраструктура

Сервіс української туристичної галузі поступово поліпшується, в секторі активно розвиваються малий і середній бізнес. Про це заявив президент "Національної туристичної організації України", радник першого віце-прем'єра Іван Ліптуга, йдеться в матеріалі РБК-Україна: "Туристи у своїй країні: що заважає активному розвитку внутрішнього туризму в Україні".

Він зазначив, що в туристичній галузі поступово покращується інфраструктура.

"Крім того, у всіх без винятку регіонах влади почали приділяти увагу туризму", - заявив Ліптуга.

Але при цьому, за його словами, українські туристичні міста "часто не дотримуються міжнародних стандартів надання послуг у сфері туризму".

"Туристичний сектор потребує вдосконалення якості та детінізації", - упевнений він.

Але, незважаючи на тенденцію до поліпшення сервісу, її динаміка далеко не швидка.

Нагадаємо, раніше РБК-Україна писало про проблеми з пасажирськими перевезеннями на залізничному напрямку Київ-Ужгород.

За даними УЗ, пасажирські перевезення збиткові. За шість місяців цього року збитки склали 6,4 млрд гривень. Прибуток держкомпанія отримує в цьому сегменті тільки завдяки міжнародному повідомленням - 0,6 млрд гривень за півріччя.

При цьому проблема посилюється тим, що між деякими регіонами немає пасажирського сполучення залізницею.

 

 

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся