Ринок цифрової реклами в США зросте на 16% у 2017 році
Майже 41% ринку залишиться у компанії Google, близько 20% ринку буде контролювати Facebook
Ринок цифрової реклами в США в поточному році перевищить 83 млрд доларів, що на 16% більше, ніж у минулому році, повідомляє Reuters.
Майже 41% ринку залишиться у компанії Google. Крім того, очікується, що до майже 20% збільшиться частка найбільшої соціальної мережі Facebook.
Сервіс Snapchat, як вважають експерти, за підсумками поточного року заробить на рекламі 770 млн доларів, що менше, ніж прогнозувалося раніше (на 30 млн доларів). При цьому зростання доходів сервісу на ринку все одно залишиться великим і перевищить 157%.
У той же час частка сервісу мікроблогів Twitter на ринку, навпаки, скоротиться з 1,9 до 1,6%.
Нагадаємо, Google і Facebook контролюють більше половини ринку мобільної реклами в США.