ua en ru

РБК-Україна визнано кращим інтернет-медіа року

Інформаційне агентство РБК-Україна визнано кращим інтернет-медіа року за версією загальнонаціональної програми "Людина року". Відповідну нагороду в палаці "Україна" на урочистій церемонії вручення премії "Людина року-2011" отримав генеральний директор компанії Йосип Пінтус.

Інформаційне агентство РБК-Україна визнано кращим інтернет-медіа року за версією загальнонаціональної програми "Людина року". Відповідну нагороду в палаці "Україна" на урочистій церемонії вручення премії "Людина року-2011" отримав генеральний директор компанії Йосип Пінтус.

Разом з РБК-Україна в номінації "Інтернет-медіа року" номінувалися UBR і LB.UA.

РБК-Україна - незалежна українська інформаційне агентство, що спеціалізується на фінансових, економічних і політичних новинах України, ближнього зарубіжжя і країн Заходу.

РБК-Україна вийшло на український медіа-ринок в 2006 р. і є дочірнім проектом російського агентства "РосБізнесКонсалтинг" (РБК), створеного в 1993 р. Генеральним директором РБК-Україна з моменту заснування і по сьогоднішній день є Йосип Пінтус. Посаду головного редактора з 2009 р. займає Антон Подлуцький.

Роботу інформаційної служби забезпечує команда журналістів, що мають високу професійну репутацію і успішний досвід співпраці з провідними українськими діловими ЗМІ. У момент створення штат співробітників РБК-Україна налічував близько 60 осіб.

Поступово інформагенство розвивалося, запускалися нові проекти і вже через 1,5 року РБК-Україна вдалося вийти на самоокупність і збільшити кадровий склад більш ніж до 100 чоловік.

Агентство не підтримує інтересів жодної партії, корпорації, виключає можливість пропаганди і маніпуляції думкою читача. Крім того, внутрішня політика агентства орієнтує роботу команди на кращі стандарти світової інформаційної та ділової журналістики.

На сьогоднішній день група РБК-Україна продовжує активно розвиватися і включає в себе незалежне інформаційне агентство RBC.UA і ряд інформаційних, розважальних і тематичних ресурсів Утро.UA, LuxPlanet, NaRybalku, Autonews, iGlobe, Smotri та ін. Також компанія працює з українською аудиторією Qip.ru, LovePlanet та ін.