ua en ru

Продажі Мр3-плєєров в Україні в І кв. 2008 р. звеличились на 3,5%, - до 175 тис. шт.

Продажі Мр3-плеєрів (Flash і HDD) в Україні за перші три місяці 2008 р. перевищили на 3,5% продажів за аналогічний період 2007 р. Так, за підсумками першого кварталу 2008 р. українці придбали близько 175 тис. пристроїв (І кв. 2007 р. - 169 тис.), витративши при цьому 13,1 млн дол. Про це повідомляє прес-служба холдингу Unitrade Group. Паралельно збільшенню продажів спостерігається збільшення середньої собівартості пристроїв. За підсумками першого кварталу 2008 р. вона склала 75 дол., що на 7% більше показників за аналогічний період минулого року. Першу десятку виробників за наслідками першого кварталу 2008 р. склали: Samsung - 18% (п. кв. 2007 р. - 8%), Transcend - 9% (п. кв. 2007 р. - 7%), Iriver - 8% (п. кв. 2007 р. - 6%), Apple - 8% (п. кв. 2007 р. - 5%), Sandisc - 8% (п. кв. 2007 р. - 5%), Seekwood - 5% (п. кв. 2007 р. - 0,3%), Canyon - 5% (п. кв. 2007 р. - 0,3%), Sony - 3% (п. кв. 2007 р. - 0,2%). Ixtone - 2% (п. кв. 2007 р. - 12%), Dex - 2% (п. кв. 2007 р. - 3%). Таким чином, всім вендорам з Top-5 вдалося збільшити свої частки. Корінним чином змінився розподіл продажів Flash Mp3-плеєрів за обсягом пам'яті. Лідером у першому кварталі 2008 р. з часткою 38% стали пристрою з обсягом пам'яті 2048 MB (п. кв. 2007 р. - 1%). До 32% виросла частка 1024 MB (п. кв. 2007 р. - 21%). Плеєри в 256 MB, що займали 50% ринку в першому кварталі 2007 р., в звітному періоді реалізувалися в мінімальному обсязі (1%), частка 512 MB. скоротилася з 25% до 5%. Холдинг Unitrade Group працює на українському ринку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) з 1994 р. До стуктури Холдингу входять роздрібні бренди з торгівлі електронікою і побутовою технікою Unitrade, City.com, Melofon, Самобит; оптова компанія Udicom; компанія з розвитку комерційної нерухомості Tre'n'd; сервісна компанія Service Master; тренінговая компанія B.Zone. Також холдингу належить торгова марка Ixtone. Станом на 2008 р. роздрібні магазини холдингу Unitrade Group працюють в 30 містах України. Сукупні торгові площі роздрібних мереж складають більше 35 тис. кв.м.