ua en ru

Після об'єднання з "Афішею" Rambler може відмовитися від власного пошуку

Після об'єднання з компанією "Афіша" Rambler Media може відмовитися від власного пошуку, пише РБК daily. Компанія веде переговори про партнерство з "Яндексом" і Google, повідомляють джерела видання. За їх словами, рішення про заміну "движка" продиктоване тим, що після об'єднання з "Афішею" Rambler "повністю перейде в розважальну площину", а власний пошук підтримувати в такій ситуації "не має сенсу".

Нагадаємо, що 28 липня 2010 р. холдинг "Проф-Медіа" оголосив про рішення консолідувати інтернет-активи з метою розвитку єдиної цифрової платформи. Генеральним директором об'єднаної компанії став Микола Молібог, що раніше займав посаду керівника "Афіші".

Директор по зв'язках з громадськістю компанії Rambler Костянтин Воронцов відмовився від офіційних коментарів, заявивши, що нова команда тільки прийшла і поки нічого конкретного щодо долі власної пошукової машини не вирішила.

"Останнім часом Rambler до нас не звертався. Ми відкриті для співпраці і готові запропонувати свій пошуковий движок на умовах брендіювання сторінок результатів пошуку", - повідомив прес-секретар "Яндексу" Очир Манджіков. Проте, за словами джерела "РБК daily" в "Яндексі", на початку 2010 р. Rambler звертався до "Яндексу", компанія запропонувала замінити "власний движок движком" "Яндексу". Проте, говорить він, тоді ці переговори нічим не завершилися. Представники Google від офіційних коментарів відмовилися.

Тим часом, як відзначає один із співрозмовників "РБК daily", заміна "движка" була б безрозсудним кроком. "Rambler володіє оператором контекстної реклами, який приносить хороші гроші, - "Бігуном". Оскільки бізнес "Бігуна" заточений під пошук Rambler, заміна "движка" стане фатальною для компанії", - вважає він.