ua en ru

У КВУ розповіли, скільки політичні партії витратили на рекламу

У КВУ розповіли, скільки політичні партії витратили на рекламу Фото: Верховна Рада (president.gov.ua)

Політичні партії витратили на рекламу більше коштів, ніж на зарплату та оренду приміщень разом взяті

Парламентські політичні партії витратили чверть отриманих з держбюджету коштів на рекламу. Про це йдеться в дослідженні Комітету виборців України.

"За рік державного фінансування (із вересня 2016 р. по вересень 2017 р.) партії сукупно витратили майже півмільярда гривень - 436 млн, із яких 407 млн склали кошти держбюджету. Найбільше коштів, 109 млн, партії витратили на рекламу в ЗМІ", - йдеться у повідомленні.

Як зазначається, політичні партії витратили на рекламу більше коштів, ніж на зарплату та оренду приміщень разом взяті.

Як свідчить дослідження КВУ, найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка (19 із загалом 47 млн гривень), "Самопоміч" (39 із 104 млн гривень), "Опозиційний блок" (5 із 15 млн гривень) та "Народний Фронт" (33 із 109 млн гривень). Крім того, зазначається, що у ВО "Батьківщина" та БПП "Солідарність" частка витрат на рекламу є незначною - від 0,2% до 5%.

Повідомляється, що інформація про витрати партій базується на даних аналізу фінансових звітів політичних партій за ІІІ, ІV квартали 2016 р., а також І,ІІ,ІІІ кварталів 2017 р.

У КВУ розповіли, скільки політичні партії витратили на рекламу

Фото: дослідження КВУ (cvu.org.ua)

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що за інформацією КВУ, за три роки кожен 12-ий народний депутат змінив фракцію чи групу.