ua en ru

Чому під Києвом не продається котеджне житло

Будівництво котеджних містечок під Києвом на даний момент часто зупинено через те, що пропозиція не задовольняє попит. Таку думку озвучила Ганна Іскіердо, директор компанії "АИММ-ГРУП". "По-перше, котеджі не хочуть купувати, так як відсутня інфраструктура (дороги, дитячі майданчики, незручні під'їзні дороги до котеджів і містечка в цілому). По-друге, великі площі будинків не популярні у покупця. По-третє, непродумане проектування стало причиною високих експлуатаційних витрат", - говорить експерт.

Будівництво котеджних містечок під Києвом на даний момент часто зупинено через те, що пропозиція не задовольняє попит. Таку думку озвучила Ганна Іскіердо, директор компанії "АИММ-ГРУП".

"По-перше, котеджі не хочуть купувати, так як відсутня інфраструктура (дороги, дитячі майданчики, незручні під'їзні дороги до котеджів і містечка в цілому). По-друге, великі площі будинків не популярні у покупця. По-третє, непродумане проектування стало причиною високих експлуатаційних витрат", - говорить експерт.

За її словами, непродані будинки в котеджних містечках - це істотні фінансові втрати для забудовника. Оскільки будинок, в якому ніхто не живе, з часом починає руйнуватися і надалі на забудовника лягають нові витрати по реконструкції таких об'єктів.

"Необхідно вкласти гроші в реконцепцію і реконструкцію, щоб повернути інвестовані кошти та заробити на продажу. Наприклад, великі за площею котеджі, розташовані далі, ніж 20 км від Києва, попит на які впав найбільше, можна перебудувати в таунхауси і дуплекси. При раціональному проектуванні можна при помірних фінансових витратах істотно збільшити попит на такі об'єкти", - каже архітектор.

За словами Ганни Іскіердо, також можна скоротити фактори, що впливають на експлуатаційні витрати - від енергоефективних рішень, до правильного вибору типу системи опалення.

"Якщо перед покупцем буде стояти вибір купити квартиру, площею 60 кв. м у Києві чи за ці ж гроші будинок в 20 км від столиці, площею 100 кв. м з аналогічними експлуатаційними витратами, то близько 50% покупців (переважно сім'ї з дітьми) оберуть будинок. Тому перед забудовниками сьогодні стоїть вибір - вкласти гроші в зміну проектів і заробити, або ж "заморозити" інвестовані кошти до відновлення ажіотажного попиту", - говорить директор "АИММ-ГРУП".
Джерело: delo.ua