ua en ru

Обсяг продажів швейцарської Nestle в I кварталі ц.р. виріс на 4,8% - до 18,3 млрд євро.

Обсяг продажів швейцарського виробника продуктів харчування Nestle SA в I кварталі 2010 р. виріс на 4,8% - до 26,28 млрд швейцарських франків (18,3 млрд євро) в порівнянні з 25,17 млрд швейцарських франків, отриманими роком раніше. Про це йдеться в опублікованому повідомленні компанії, передає РБК.
При цьому найбільший обсяг продажів за звітний період відзначений в американському підрозділі компанії (7,63 млрд швейцарських франків, або 5,3 млрд євро), а найменший - у підрозділі, що відповідає за Австралію, Океанію і Африку (4,12 млрд швейцарських франків, або 2,9 млрд євро).
Компанія Nestle заснована в 1866 р. Група займає близько 1,5% світового ринку продуктів харчування і напоїв, будучи найбільшим виробником у цих категоріях. У даний час їй належить понад 480 фабрик і промислових підприємств у 86 країнах. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Extreme, Maxibon, Maggi, KitKat, Perrier, Sanpellegrino, Vittel.