Обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами виріс на 38% в 2016 році

НовиниТелеком & IT    14.02.2017 - 13:15
Фото: інтернет-реклама в Україні зростає
Фото: інтернет-реклама в Україні зростає

Найбільший сегмент (51,2%) зайняла банерна реклама

За підсумками минулого року обсяг ринку медійної інтернет-реклами в Україні склав 1,784 млрд гривень, збільшившись на 38% порівняно з 2015 роком. Про це свідчать результати дослідження Інтернет асоціації України (Інау).

Частка прямих продажів на цьому ринку склала 47%.

Найбільший сегмент (51,2%) зайняла банерна реклама. Цей вид реклами лідером також в мобільній рекламі, займаючи частку в 19%.

Нагадаємо, частка банерної реклами перевищила 50% на українському ринку інтернет-реклами.

Український ринок ТБ-реклами зросте на 35% у 2017, - прогноз Кількість цифрових пристроїв, що використовують блокувальники реклами, у світі зросла на 30%
Теги: реклама
On Top