ua en ru

Обсяг ринку цифрової зовнішньої реклами України в I півріччі 2012 р. склав 29,0 млн грн, - учасник ринку

Обсяг ринку цифрової зовнішньої реклами (відеобордах) України в першому півріччі 2012 року склав 29,0 млн грн. На друге півріччя 2012 року прогнозується 30-відсотковий приріст обсягу ринку. Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів засновник компанії "Hitech Advertisement" Вадим Руденко.

"Обсяг нашого ринку вже досить помітний, щоб Всеукраїнська рекламна коаліція включила його в свої щорічні дослідження як окремий сегмент. Я думаю, що буде більш коректним послатися на їх дані. Обсяг ринку цифрового зовнішньої реклами (відеобордах) України в першому півріччі 2012 року склав 29 , 0 млн грн. На друге півріччя 2012 року прогнозується 30-відсотковий приріст обсягу ринку щодо першого півріччя за рахунок декількох факторів: продовження інтенсивного розвитку галузі, збільшення рекламної активності політичних сил під час виборів, а так само з урахуванням вже історичних даних сезонності ринку . Уточнений річний прогноз на 2012 рік для ринку digital OOH України, на думку експертів, збільшився на 15% і склав 69,0 млн грн", - сказав Руденко.

Крім того, за його словами, основним трендом першому півріччі 2012 року стало розміщення рекламодавцями коротких інформаційних роликів (електронна статика) тривалістю 5 секунд, але підвищеною частотою виходу (від 3 до 5 разів в 5 хвилин).