ua en ru

Призначення Завгороднього - свідоцтво профнепридатності Пивоварського, - експерт

Призначення в. о. голови "Укрзалізниці" Олександра Завгороднього може свідчити про профнепридатність міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook заявив відомий блогер Олександр Аронець.

"Риторичне питання - чи знає міністр подробиці біографії свого "фейсбучного протеже"? А якщо не знає, то це демонстрація повній профнепридатності міністра, адже перед затвердженням керівників таких підприємств біографії кандидатів перевіряють до найдрібніших деталей", - підкреслює він.

На думку активіста, чиновник, призначений Пивоварским, "ще гірше" тих, що керували залізницею за колишньої влади.

"Залізниця не може через суд забрати свої гроші, які їй за перевезення заборгувала фірма "А. С. Інжиніринг Груп", зареєстрована на сина і брата нового голови Укрзалізниці! Тендери на Придніпровській залізниці багато років вигравало ТОВ "Сферастрой-Інвест", у якого ті ж засновники. Тендери, потім додаткові угоди на підвищення вартості робіт, скандали з КРУ, суди - дуже цікаві скелети в шафі. Ось і виходить - крадуть і брешуть. Питання - чим вони краще за попередників? Скажу, що гірше!" - пише Аронець.

На думку блогера, приклад Завгороднього показує, що нинішній уряд продовжує "порочну практику кумівства і заробітків на державних тендерах".

Він переконаний, що необхідно терміново зайнятися "чисткою" відомства, поки не виник новий корупційний скандал за участю сімейства Завгороднього і "хтось з грошима не втече в Ростов".

"Це питання не тільки до Пивоварскому, але і до Яценюка, який топ-менеджер уряду повинен реагувати на подібні скандали", - резюмує блогер.

Нагадаємо, 8 липня Олександр Завгородній був призначений в. о. генерального директора "Укрзалізниці". Відповідаючи на питання журналістів про бізнес його родини, він заявив, що будівельна фірма, зареєстрована на його брата і сина, ніколи не мала справи з залізницею. Однак факти журналістського розслідування ЗМІ свідчать, що Завгородние не тільки отримували замовлення від Придніпровської залізниці, де глава сімейства обіймав посаду першого заступника начальника, але і завищували вартість проведених робіт. Компанія сім'ї нового керівника "Укрзаизныци" також не розрахувалася із залізницею за надані транспортні послуги.