ua en ru

У Луцьку для споживачів газу відкрили сучасний Центр обслуговування

У Луцьку для споживачів газу відкрили сучасний Центр обслуговування Фото: центр обслуговування (пресс-служба "Волиньгаз")

Новий Центр обслуговування споживачів  працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00, без обідньої перерви

Сучасний Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) ПАТ "Волиньгаз" почав роботу із 17 жовтня за адресою пр. Молоді, 14А. Відтепер понад тисяча споживачів газу Луцька та Луцького району зможуть щодня, окрім вихідних, отримати консультації чи вирішити свої газові питання. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Відкриття нового Центру обcлуговування споживачів – це однин із кроків компанії у впровадженні європейських стандартів обслуговування. Серед найцікавіших новинок ЦОКу – автоматизована електронна черга. Спеціальне програмне забезпечення дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують про наявність та номер вільного місця.

Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації в "особистому кабінеті" або провести оплату через платіжні термінали. Загалом для оперативного обслуговування клієнтів у новому Центрі обслуговування працює десять менеджерів, які можуть за день прийняти приблизно тисячу споживачів.

"Робота нового центру полягає у наданні споживачам широкого спектру послуг - починаючи від укладання договорів, видачі довідок і консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ “Волиньгаз” Юрій Петрук.

У Луцьку для споживачів газу відкрили сучасний Центр обслуговуванняУ Луцьку для споживачів газу відкрили сучасний Центр обслуговування

Зручне місцерозташування в найбільш густонаселеному мікрорайоні обласного центру Волині, сучасний дизайн, просторі, світлі та зручні приміщення, ергономічні дивани та кулери з водою, кавомат та безплатний WI-FI – це всі найнеобхідніші умови, створені для комфорту клієнтів.

Особливу увагу при створенні нового ЦОКу компанія приділила зонуванню приміщення, щоб клієнти могли легко орієнтуватися всередині. Також було продумано всі зручності для відвідування Центру людьми із обмеженими фізичними можливостями. При вході в приміщення було облаштовано спеціальний пандус, а також обладнаний санвузол. А для дітей, які прийшли із батьками, у новому ЦОКу створений спеціальний дитячий куточок.

Новий Центр обслуговування споживачів працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00, без обідньої перерви. Із 17 жовтня Центр обслуговування клієнтів, що на вул.І.Франка, 12 у зв’язку з переїздом, не працюватиме.