У Кривому Розі відкрили центр обслуговування клієнтів газових компаній

У Кривому Розі відкрили центр обслуговування клієнтів газових компаній
У Кривому Розі відкрили центр обслуговування клієнтів газових компаній

Центр знаходиться на вул. Володимира Великого, 29-В

17 лютого 2017 року в Кривому Розі по вул. Володимира Великого, 29-відкрили перший сучасний Центр обслуговування для клієнтів газових компаній. Про це повідомляє прес-служба компанії "Криворіжгаз".

"Сьогодні старі тісні абонентські служби з "живими чергами" та консультаціями через маленьке віконечко, відійшли в минуле. Ми перейшли до відкритої і доступної моделі обслуговування клієнтів. Тому, при створенні нового і сучасного Центру для нас були пріоритетними такі критерії, як максимальний комфорт, якість, оперативність і зручність в обслуговуванні клієнтів", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Анастасія Озерян.

Як наголошується, Центр обслуговування обладнали спеціальною автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою "електронною чергою". Електронне табло в операційному залі інформує про наявність і номери вільних менеджерів.

Однією з особливостей Центру, яка також істотно заощаджує час відвідувачів, є зона самообслуговування. У ній, за допомогою системи "тонкий клієнт", споживачі можуть зареєструватися в Особистому кабінеті або зробити оплату через платіжні термінали.

"Сьогодні, незважаючи на економічні та фінансові труднощі, пріоритетним напрямом нашої діяльності є впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях та забезпечення оперативного зворотного зв'язку між ними та фахівцями компанії", - говорить голова правління ПАТ "Криворіжгаз" Іван Вакуленко.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся