Контакт-центр "Волиньгазу" опрацював рекордну кількість звернень споживачів
До контакт-центру "Волиньгазу" надійшло майже 120 тисяч звернень
З початку року до контакт-центру "Волиньгазу" надійшло майже 120 тисяч звернень від клієнтів компанії, що становить половину від усіх споживачів газу Волинської області. З них понад 50% стосувались передачі показань лічильників та перевірки стану особових рахунків, повідомляє прес-служба компанії.
У компанії нагадали, що у минулому році "Волиньгаз" продовжив розвивати зручний формат роботи із клієнтами, створюючи нові способи зв’язку з компанією, що дозволяє вирішувати усі питання газопостачання. Крім того, у 2017 році споживачі почали змінювати свій вибір у каналах обслуговування, надаючи перевагу передачі показань безконтактним каналам зв’язку - через інтернет чи смс-повідомлення.
"Найбільша кількість звернень, які надходять, традиційно стосуються передачі даних лічильників, а також з питань нарахування пільг та субсидій. Кожне із звернень споживача ми намагаємось вирішувати із найменшими затратами часу для нього, розуміючи, що наше завдання допомогти клієнту, а не створити додаткові труднощі. Для цього більше року працюють дистанційні сервіси обслуговування аби не зобов’язувати споживача безпосередньо відвідувати наші клієнтські відділення", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу "Волиньгазу" Юрій Петрук.
Оскільки найбільша кількість звернень припадає на передачу показань лічильників, з минулого року "Волиньгаз" спростив цю процедуру. Так, за 4 місяці цього року із 120 тисяч звернень до фахівців компанії, майже 40 тис. становлять смс-повідомлення на короткий номер 7104, близько 20 тис. надійшли через сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua та ще 10 тис. безконтактно передали показання лічильників за допомогою системи IRV за номерами контакт-центру.