Комісія відхилила заявки претендентів на участь у проекті будівництва концесійних доріг

Комісія відхилила заявки претендентів на участь у проекті будівництва концесійних доріг
Фото: будівництво доріг в Україні

Основною проблемою для заявників стало дотримання фінансової частини конкурсних умов

Конкурсні заявки обох претендентів на участь у першому в Україні концесійному проекті, що передбачає будівництво та експлуатацію нової автомобільної дороги "Львів - Краковець", не відповідають умовам концесійного конкурсу. Такий висновок зробили члени конкурсної міжвідомчої комісії в ході чергового засідання, повідомили у прес-службі Держагентства автомобільний доріг "Укравтодор".

Як зазначається, при розгляді заяв консорціуму "Концесійні транспортні магістралі" і компанії Bouygues Travaux Publics комісія виявила, що жодна з компаній не в змозі забезпечити фінансування робіт з будівництва об'єкта концесії ні за рахунок власних, ні за рахунок залучених коштів, як це передбачено умовами концесійного конкурсу.

Крім того, в одного із претендентів відсутній досвід реалізації проектів на основі концесії, а також немає підтвердження беззбитковості діяльності компанії за останні 5 років, що є обов'язковою кваліфікаційною вимогою до учасників конкурсу.

"Тому за рішенням комісії через відсутність в заявках необхідної інформації та подання її в неповному обсязі жоден із заявників не може бути допущеним до участі в конкурсі", - йдеться в повідомленні.

За словами начальника відділу міжнародного співробітництва та інвестицій "Укравтодору" Лілії Горбатюк, ті компанії, які ще навесні висловлювали свою зацікавленість в участі у конкурсі, під час його оголошення не подали заявок взагалі. "Більшість з них, щоб підготуватися більш ґрунтовно, просили перенести конкурс на 2016 рік або почекати з його проведенням до поліпшення економічної ситуації в Україні", - пояснила вона.

Що стосується фактичних претендентів, основною проблемою для них стало дотримання фінансової частини конкурсних умов, а саме надання підтвердження від фінансової установи із кредитним рейтингом не нижче ААА їх здатності фінансувати проект на рівні 85%.

Як зазначили в "Укравтодорі", ця перепона стала причиною того, що претенденти висловили прохання переглянути умови конкурсу, розглянувши можливість співфінансування проекту з боку держави або надання державою гарантій повернення інвестицій чи інших субсидій для фінансування будівництва концесійної дороги.

"Умови концесійного конкурсу, узгоджені зацікавленими відомствами і затверджені Кабінетом міністрів України, необхідно додатково проаналізувати і знайти компромісне рішення фінансування цього пілотного проекту для того, щоб умови були прийнятними як для інвесторів, так і для держави", - зазначила Горбатюк.

Нагадаємо, заявки на участь у першому концесійному конкурсі з будівництва та подальшої експлуатації нової автомобільної дороги "Львів - Краковець" подали дві компанії: українські представники компанії консорціум "Концесійні транспортні магістралі", а також французьке підприємство Bouygues Travaux Publics.

Проект "Будівництво та експлуатація автомобільної дороги Львів - Краковець протяжністю 84,4 км" є пілотним концесійним проектом в Україні. Таке будівництво передбачає повернення інвестицій концесіонеру за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ і експлуатацію об'єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів.

Як повідомлялося, "Укравтодору" у 2015 р. на ремонт доріг виділено близько 4,1 млрд грн.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся