Київський метрополітен на 100% готовий до запровадження електронного квитка
Планується об'єднати підземний і наземний транспорт в одну систему для більш зручної оплати
Київський метрополітен практично на 100% готовий до запровадження електронного квитка. Про це журналістам сьогодні повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник, передає кореспондент РБК-Україна.
"Метрополітен на сьогоднішній день практично на 100% готовий до запровадження електронного квитка... У нас залишилася тільки історія з наземними транспортом і після того їх потрібно буде об'єднати в одну систему для того, щоб пасажиру було зручно", - заявив Поворозник.
Нагадаємо, 2 серпня столичний метрополітен презентував першу автоматизовану станцію ("Кловська"), яка працює без кас і жетонів.
Всі види оплати проїзду пасажири зможуть здійснювати в одному виді автоматів, за допомогою якого можна придбати QR-квиток або поповнити проїзний готівкою або банківською карткою.
Після завершення пілотного періоду автоматизовані системи оплати проїзду зароблять на всіх станціях метрополітену. Наступними smart станціями повинні стати "Університет", "Дружби народів", "Либідська" і "Політехнічний інститут".