КМДА вважає, що на Троєщину до 2017 р. слід замість метро побудувати швидкісний трамвай, який потім можна буде переобладнати в метро

КМДА вважає, що на Троєщину до 2017 р. слід замість метро побудувати швидкісний трамвай, який потім можна буде переобладнати в метро.

Київська міська державна адміністрація (КМДА) вважає, що на Троєщину до 2017 р. слід замість метро побудувати швидкісний трамвай, який потім можна буде переобладнати в метро. Про це йдеться в повідомленні прес-служби КМДА.

"Як зазначають фахівці, реалізувати цей проект можна вже за 2-3 роки, а коштувати він буде майже в 7 разів дешевше будівництва метрополітену. Разом із тим, у КМДА не відмовляються від перспективи прокладки підземки на Троєщину в майбутньому. Саме тому перед розробниками стоїть технічне завдання спроектувати трамвайну лінію таким чином, щоб надалі, при порівняно незначних змінах, переобладнати її під потреби метрополітену. Так, наприклад, обладнання тягових підстанцій метро і трамвая є ідентичними, за винятком понижувального трансформатора, який може бути без ускладнень замінений, висота посадочних платформ і ширина шляхів також збігається", - наголошується в повідомленні.

За підрахунками КМДА, реалізація зазначеного проекту вже через кілька років дозволить збільшити приблизно на 17 тис. пас./год. провізну спроможність швидкісного трамвая на виході із Троєщини і приблизно на 20 тис. пас./год. провізну спроможність транспортної системи міста на переході через р. Дніпро.

Відсутність на даному етапі цього проекту в генеральному плані Києва до 2020 року, стратегії розвитку Києва до 2025 року або комплексній схемі транспорту Києва на період до 2020 року КМДА пояснює тим, що ідея проекту з'явилася нещодавно.

Нагадаємо, новообраний мер Києва Віталій Кличко обіцяє будувати метро на Троєщину.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся