Кабмін затвердив план заходів щодо створення Національного контактного центру
Створення центру дозволить оптимізувати бюджетні витрати на роботу із зверненнями громадян в держорганах
Кабінет міністрів України затвердив план заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру. Про це свідчить відповідне розпорядження №182 від 2 березня 2016 року, опубліковане на урядовому порталі.
"Концепція створення Національного контактного центру спрямована на удосконалення роботи органів державної влади із зверненнями громадян, зокрема телефонними та електронними, для забезпечення їх оперативного розгляду та вирішення порушених в них питань шляхом створення на базі державної установи "Урядовий контактний центр" Національного контактного центру", - зазначає пресс-служба уряду.
Так, створення Національного контактного центру - можливість для громадян звернутися до державних органів, в тому числі до президента України, Кабміну тощо, з телефонними та електронними зверненнями за принципом "єдиного вікна" та отримати відповідь від органу, уповноваженого вирішувати порушені питання.
Створення такого центру дозволить оптимізувати бюджетні витрати на роботу із зверненнями громадян в державних органах.
Відповідно до документу, Кабмін рекомендує державним органам, органам місцевого самоврядування, Національному банку забезпечити взаємодію з державною установою "Урядовий контактний центр" з метою розгляду телефонних та електронних звернень громадян.
Міністерству фінансів в свою чергу доручено передбачати видатки для забезпечення виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням, під час підготовки пропозицій до проекту закону про державний бюджет України на відповідний рік.
Зазначимо, що серед зазначених заходів розроблення та внесення на розгляду уряду проекта закону щодо внесення змін до закону "Про звернення громадян" у травні.
Також передбачається у жовтні цього року розробити/модернізувати програмно-технічний комплекс Національного контактного центру для ведення автоматизованої бази даних звернень, мобільного додатка для подання звернень та провести його тестування, а вже у грудні ввести в експлуатацію комплекс, що складається з програмного та технічного забезпечення Національного контактного центру, та автоматизовану інтерактивну консультаційну та інформаційну базу з актуальних питань формування та реалізації державної політики, впровадити комплексну систему захисту інформації.
Протягом 2017 року планується здійснити поетапне приєднання інформаційно-телекомунікаційних систем державних органів та органів місцевого самоврядування до програмно-технічного комплексу Національного контактного центру.
Нагадаємо, у грудні 2015 року президент України Петро Порошенко запропонував Кабінету міністрів зайнятися створенням сайту за оцінкою діяльності чиновників.