ua en ru

IATA рекомендувала Євроконтролю виключити Україну зі списку країн-учасників

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) рекомендувала Європейській організації з безпеки польотів (Євроконтроль) виключити Україну зі свого списку країн-учасників через необґрунтоване підвищення ставок за аеронавігаційне обслуговування в цьому році. Відповідний лист IATA датована 3 вересня, повідомив вчора генеральний секретар Асоціації європейських авіакомпаній Ульріх Шульт-Штратхаус в ході візиту в Україну, пише сьогодні "Комерсант-Україна".
Під час прес-конференції У.Шульт-Штратхаус подзвонив представнику IATA і після розмови повідомив, що наприкінці листопада на засіданні Євроконтролю піднімалося питання, що стосується України, проте конкретне рішення не прийнято.
Коментар Євроконтролю отримати не вдалося. Прес-секретар представництва ЄС в Україні Девід Стулік вчора не зміг прокоментувати дане питання: "Мені не відомо про таке звернення IATA".
На думку глави підкомітету з питань авіаційного транспорту комітету Верховної Ради з питань транспорту і зв'язку Бориса Шиянова, "IATA намагається шляхом ультиматуму вирішувати поставлені перед асоціацією завдання". За даними "Украероруху", в I півріччі лідерами за сумою виплат за аеронавігаційне обслуговування стали Lufthansa, Singapore Airlines, Emirates, British Airways, Thai Airways International і російський "Аерофлот".
Нагадаємо, під час червневого візиту до України гендиректор IATA Джованні Бісіньяні говорив міністру транспорту і зв'язку Костянтину Єфименку про необхідність знизити вартість аеронавігаційних послуг. "Це рекорд - при найвищих цінах продуктивність роботи "Украероруху" є однією з найнижчих в Європі. Україна - прекрасна країна, але не сама ж дорога у світі. Я надав міністру статистику Євроконтролю, він у курсі ситуації і готовий до співпраці з IATA", - заявляв Д.Бісіньяні. У Мінтрансзв'язку до рекомендацій IATA не прислухалися і вирішили підвищити з 1 жовтня ставки "Украероруху" на 28-39%. "IATA зацікавлена в тому, щоб авіакомпанії, інтереси яких вона представляє, платили менше. Але і "Украерорух" повинен покривати свої витрати. У нас дуже великий авіаційний простір", - заявляв К.Єфименко.