ua en ru

Hutchison Ports може зайти на український ринок морських вантажоперевезень без конкурсу, - ЗМІ

Hutchison Ports може зайти на український ринок морських вантажоперевезень без конкурсу, - ЗМІ Фото - з відкритих джерел

За даними ЗМІ, Hutchison Ports отримає виняткове право на обслуговування кількох причалів Чорноморського порту

У меморандумі про співпрацю компаній "Хатчісон Вестпортс Лтд" (Гонконг) та українським державним підприємством "МТП "Чорноморський", який був підписаний в 2016 році, немає твердження про те, що Hutchison Ports планує інвестувати в розвиток порту. Про це пише видання "Обозреватель" з посиланням на відповідний документ.

Зокрема, зазначається, що гонконгський оператор контейнерних терміналів отримає виняткове право на обслуговування кількох причалів порту. У рамках співпраці передбачається комплексний огляд держпідприємства і проведення експертизи потужностей порту "МТП "Чорноморськ".

Також, за даними "Обозревателя", Hutchison Ports залишає за собою право проводити стратегічні зміни в роботі порту, а також змінювати штат і умови роботи портовиків. Згідно з текстом документа, українське держпідприємство не має права змінювати умови меморандуму, в той час як гонконгська сторона таке право за собою залишає.

Крім того, за даними видання, в документі відсутній пункт про гарантії з боку інвестора. "Обозреватель" зазначає, що згідно з документом, гонконгська компанія не несе ніяких зобов'язань по модернізації орендованих об'єктів. Інформацію про розмір інвестицій з боку Hutchison Ports і про сам їх факт меморандум також не містить.

З тексту меморандуму випливає, що 6 листопада 2016 року сторони уклали також угоду про конфіденційність і нерозголошення інформації.

Джерело документа "Обозреватель"

Як відомо, міністр інфраструктури України Володимир Омелян та виконавчий директор компанії Hutchison Ports Клеменс Ченг під час зустрічі, яка відбулася 13 жовтня 2016 року в Києві, обговорили можливості участі Hutchison Ports у розвитку інфраструктури ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ", зокрема, розвитку та управління контейнерними терміналами. Омелян підкреслив, що він хотів би бачити в Україні компанії зі світовим ім'ям і успішною історією розвитку.

При цьому, за даними "Обозревателя" конкурс на право концесії в одному з найбільших контейнерно-зернових портів країни "Чорноморський" не проводився.

Нагадаємо, 28 вересня, як повідомляв сайт УкрАгроКонсалт, представники Hutchison Ports відвідали ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ". Сторони обговорили ключові питання співпраці.