У Харкові відкрили перший центр обслуговування споживачів газу

НовиниЕнергетика    06.03.2017 - 17:10
У Харкові відкрили перший центр обслуговування споживачів газу
У Харкові відкрили перший центр обслуговування споживачів газу

За даними "Харківміськгазу", у новому центрі створені всі умови для комфортного перебування споживачів

У Харкові відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів, який розташований за адресою Гімназійна набережна, 18а. Про це повідомляє прес-служба "Харківміськгазу".

Відзначається, що в новому центрі створені всі умови для комфортного перебування споживачів. Зокрема, введена автоматизована "електронна черга", яка дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки і зменшити час очікування. Про наявність і номери вільних консультантів споживачів інформують спеціальні електронні табло і голосові повідомлення. У залі клієнтів обслуговує 22 кваліфікованих спеціаліста.

Адміністратор допомагає відвідувачам скористатися терміналом електронної черги, а також підкаже, як користуватися сенсорними моніторами "тонкий клієнт" у зоні самообслуговування, зареєструватися в Особистому кабінеті або зробити оплату через платіжні термінали.

"Відтепер сучасні технології обслуговування та зручне розташування Центру обслуговування клієнтів дають споживачам можливість заощадити час, спростити процедуру отримання послуг, а також своєчасно отримувати всі нововведення", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Рита Чорнобай.

Теги публікації: Харків  Популярні теги: Київ, Порошенко Петро, Курс долара, новини України, ООС
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся