За рік аварійна служба "Закарпатгазу" відреагувала майже на 10,5 тис. заявок споживачів
Кількість викликів зростає з настанням холодів
В 2016 році бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" здійснили майже 10,5 тисячі виїздів за заявками споживачів області. В середньому за добу служба "104" приймала від клієнтів до 30 викликів. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Наголошується, що найчастіше звернення були пов'язані з проблемами, які виникали через самовільне встановлення або заміну газового обладнання, недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також з-за несправних димових і вентиляційних каналів.Традиційно кількість таких дзвінків зростає з настанням холодів. Так, спочатку опалювального сезону кількість виїздів бригад аварійної служби зросла майже на чверть.
"Аналіз викликів підтвердив:найчастіше звернення на екстрений номер "104" надходятьчерез порушення елементарних правил безпеки при використанні газових приладів. Тому просимо споживачів уважно ставитися до роботи устаткування, особливо у передсвятковий і святковий період, перевіряти наявність тяги, не залишати без нагляду ввімкнені газові прилади і ні в якому випадку самовільно не втручатися в роботу газорозподільної системи", - зазначив технічний директор ПАТ "Закарпатгаз" Андрій Горват.
Аварійна служба реагує на виклики споживачів протягом усієї доби та навіть в святкові дні. Кожен телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер "104", записується на електронні носії і ретельно обробляється диспетчером. Під час прийому заявки він аналізує ситуацію і ступінь її загрози. Споживача інструктують, як діяти в тому чи іншому випадку. Це дозволяє запобігти виникнення загрозливої ситуації ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.
Також повідомляється, що автопарк служби "104" оснащений сучасними автомобілями марки Volkswagen Transporter. Машини укомплектовані радіозв'язком, інструментами та іншими сучасними технічними засобами. У кожній машині також встановлена система GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру відстежувати місце знаходження автомобіля та визначати найближчу до аварійної ситуації бригаду, яка зможе прибути якомога швидше.
Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби "104" підприємство щорічно проводить тренування бригад. Зокрема, відпрацьовуються дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу.
Крім того, завдяки постійній та комплексної роботи всіх служб ПАТ "Закарпатгаз" щодо інформування споживачів про безпеку споживання природногогазу, кількість аварійних ситуацій і пов'язаних з ними викликів аварійної служби відчутно зменшилася. Якщо в 2015 році на екстрений номер "104" звернулося понад 11 тисяч споживачів, то в минулому році аварійна служба отримала на 800 заявок менше.