ua en ru

За рік 39 тис. жителів Житомирської області скористалися сервісом "Особистий кабінет"

За рік 39 тис. жителів Житомирської області скористалися сервісом "Особистий кабінет" За рік 39 тис. жителів Житомира скористалися сервісом "Особистий кабінет"

5 листопада 2015 року для споживачів Житомирської області на сайті 104.ua запрацював онлайн-сервіс "Особистий кабінет". За рік його роботу оцінили 38,7 тис. споживачів регіону, повідомляє прес-служба компанії "Житомиргаз".

З появою сервісу клієнти компанії можуть внести покази лічильника газу; перевірити стан свого особового рахунку; дізнатися свій тариф та ціну природного газу; стежити за хронологією показань лічильника; завантажити рахунок; дізнатися, розмір субсидії або пільги; заплатити за спожитий газ.

Крім того, до кінця листопада в "Особистому кабінеті" є можливість платити за газ без банківської комісії.

"Переважна більшість споживачів газу реєструється на сайті саме для передачі показань лічильника. За жовтень через Особистий кабінет "Житомиргаз" прийняв 40% від загальної кількості даних лічильників газу. Особистий кабінет зараз – найпопулярніший серед зовнішніх каналів комунікації. На другому місці – телефон, на третьому – короткий смс-номер 7104", – зазначає начальник управління клієнтського сервісу "Житомиргазу" Сергій Пікуль.

У цілому ж з початку року споживачі природного газу Житомирської області отримали 327 тис. інформаційно-консультаційних послуг, скориставшись безкоштовними сервісами "Житомиргазу".