За рік майже 110 тис. клієнтів "Рівнегазу" звернулися в центр обслуговування
Фахівці центру за день приймають близько 530 споживачів природного газу
За рік майже 110 тис. клієнтів "Рівнегазу" звернулися в центр обслуговування. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Фахівці центру за день приймають близько 530 споживачів природного газу.
"Зазначу, що одним з важливих позитивних моментів роботи ЦОКу є значне зменшення часу очікування обслуговування клієнта. Так, зазвичай, відвідувачі встигають вирішити свої питання за 1-2 хвилини, в пікові періоди - за 6-9 хв. До відкриття Центру час на обслуговування одного споживача сягала до 30 хвилин", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Рівнегаз" Володимир Новосад.
У прес-службі підкреслили, що зручним нововведенням для клієнтів ЦОКа стала автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням і електронним табло споживачів інформують про наявність і номери місця вільного фахівця.