ua en ru

Гендиректор "Борисполя" назвав умови Ryanair, на які не змогли піти в аеропорту

Гендиректор "Борисполя" назвав умови Ryanair, на які не змогли піти в аеропорту Фото: гендиректор "Борисполя" Павло Рябікін (УНІАН)

Ryanair вимагав зафіксувати ставку збору і наполягав на розгляді спорів у Британії

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" не зміг піти на умови Ryanair по фіксованій ставці аеропортового збору і на вимоги про можливі розгляди в англійському суді. Про це в інтерв'ю РБК-Україна розповів гендиректор аеропорту Павло Рябікін.

"Вони в ультимативній формі вимагали, щоб ми витримали вимоги, які містяться у підписаному ними з міністром інфраструктури протоколі про наміри. А ми точно так само сказали, що не можемо цього зробити...По-перше, вони вимагають, щоб ставка аеропортового збору в 7,5 доларів була фіксованою і безумовною. По-друге, вони хочуть, щоб вона поширювалася і на рейс Київ-Лондон. По-третє, вони хочуть, щоб всі можливі суперечки між "Борисполем" і Ryanair розбиралася англійським арбітражем по англійському праву", - заявив Рябікін.

Він також зазначив, що у зв'язку з цим неможливі рейси Ryanair з аеропорту "Бориспіль".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Ryanair відмовився від виходу на український ринок.