ua en ru

Формула-1: анонс Гран-прі в Австрії

Формула-1: анонс Гран-прі в Австрії Фото: Гран-прі Австрії

Сьогодні в Австрії стартує новий етап F1

Сьогодні в австрійському Шпильберге стартує дев'ятий етап Кубка світу в гонках класу "Формула-1". РБК-Україна анонсує важлива подія у світі спорту.

30 червня - 3 липня
Австрія, Шпілберг


Формула-1: Гран-прі Австрії

Австрійська траса вже давно прописалася в календарях любителів гонок. Побудована в середині 20 століття, вперше взяла "Формулу-1" в 1963 році. І з тих пір практично беззмінно приймає один з етапів Кубка світу. Вона виділяється своєю короткою дистанцією, скоротсной трасою і відносною простотою для гонщиків.

Ніко Росберг, який виграв п'ять з восьми попередніх етапів, поки що випереджає чинного чемпіона світу Льюїса Хемілтона в загальному заліку. Але букмекери всього світу вважають саме британця фаворитом австрійського заїзду. Його німецький колега по Mersedes - лише другий у списку фаворитів.

Цікаво, що в минулому році гонку Формула-1 виграв саме Росберг. Але при цьому, перемога в Кубку світу дісталася Хемілтону. Так що, під час тренувальних і основного заїздів у фанатів буде про що поговорити. Тим більше, в цьому році на трасі змінилося покриття, що додасть несподіваних поворотів.

Ромен Грожан - гонщик Формули-1Фото: Ромен Грожан - гонщик Формули-1

Гонщик Haas F1 Ромен Грожан:

"Це класне місце – траса розташована в горах. Коло тут дуже короткий, на її проходження потрібно майже стільки ж часу, скільки в Монако. Також є кілька можливостей для обгонів. Трасу можна розділити на дві не схожі один на одного частини. Починається вона з двох майже однакових поворотів – обидва вони 90-градусні, з жорстким гальмуванням після довгої прямої. Всякий раз важливо якомога раніше почати розгін, а другий поворот ще й має зворотний профіль. За ним слідує ще один швидкісний ділянка. Потім починається друга частина – вона більш плавна і подобається мені куди більше. Вельми складне гальмування перед третім поворотом – вхід у неї розташований на спуску. Слідом – подвійний лівий, за темпом десь між швидким і среднескоростным. Два заключних повороту схожі: траса спочатку йде на підйом, а потім пірнає вниз. Досить підступне місце, але якщо вам вистачає зчеплення, а у машини хороший баланс, то пілотувати тут дуже приємно".