Facebook спрощує рекламодавцям доступ до якомога більшої кількості користувачів смартфонів
Facebook Inc спрощує рекламодавцям доступ до якомога більшої кількості користувачів смартфонів та інших мобільних пристроїв, роблячи таким чином важливий крок у спробі розсіяти основні побоювання інвесторів. Про це повідомляє Reuters.
Компанія, що відчула уповільнення темпів зростання виручки в останні місяці, дозволила маркетологам розробляти рекламу, призначену спеціально для мобільної версії найбільшої в світі соціальної мережі.
Facebook також дозволить рекламодавцям безпосередньо розміщувати оголошення в новинних стрічках користувачів.
Обома нововведенням є істотні зміни в політиці компанії, що до цих пір обмежувала присутність маркетологів у певних частинах свого сервісу. Раніше рекламодавці могли сплатити широку категорію так званих "спонсорських історій": рекламних оголошень, що з'являються на сайті. Facebook, при цьому, контролювала, яка саме реклама "вилазила" в мобільній версії соцмережі і новинних стрічках клієнтів.
Facebook, заснована Марком Цукербергом в стінах Гарвардського гуртожитку, в травні цього року провела первинне розміщення і стала першою американською компанією, що дебютує на ринку при капіталізації більше 100 млрд дол.
Тим часом, побоювання інвесторів щодо прибутковості компанії, її здатності ефективно просуватися у сфері реклами в умовах зростання мобільного ринку і робити на цьому виручку призвели до падіння акцій Facebook і скороченню її ринкової вартості на 30 млрд дол. до приблизно 74 млрд дол.
Facebook бореться за рекламу в мережі перш за все з Google, провідним світовим пошукачем, що отримав торік близько 38 млрд дол. виручки. Пошукова реклама Google, що з'являється поряд з результатами пошукового запиту, вважається за один з найбільш ефективних засобів маркетингу.
Нагадаємо, Nasdaq сьогодні надасть план компенсації збитків інвесторів від техзбоїв при IPO Facebook.