Facebook оцінив витрати Росії на можливе втручання в Brexit
Російське агентство напередодні референдуму розмістило три пости з політичною рекламою
Соціальна мережа Facebook відзвітувала про результати проведених досліджень про вплив Росії на підсумки референдуму щодо виходу Великобританії з Європейського союзу (Brexit). Про це повідомляє Reuters.
У середу, 13 грудня, Facebook повідомив, що облікові записи та сторінки, за якими, ймовірно, коштує Агентство інтернет-досліджень (Санкт-Петербург, - ред.) розмістили напередодні референдуму всього три пости з політичною рекламою, витративши за них всього 97 центів.
"Ми визначили, що ці облікові записи, пов'язані з Internet research agency, витратили невелику суму (0,97 долара) на рекламу, яка була показана британської аудиторії", - йдеться в заяві Facebook.
Зазначено, що на цю суму було розміщено три рекламних оголошення (кожне з них також було націлене на американську аудиторію і стосувалося теми імміграції, а не референдуму за Brexit).
У Facebook уточнили, що Британським користувачам оголошення було показано близько 200 разів протягом чотирьох днів у травні 2016 року.
Нагадаємо, наприкінці листопада повідомлялося, що Facebook і Twitter допоможуть британському розслідування можливого втручання Росії у Brexit.