"Дніпропетровськгаз" щороку заощаджує 3 млн грн завдяки системі GPS-навігації
Програма стартувала сім років тому
У 2010 році "Дніпропетровськгаз" розпочав програму з модернізації та оновлення автопарку. Одним із ключових етапів оптимізації роботи службового транспорту стало впровадження супутникової навігації. На сьогодні вже понад 600 автомобілів компанії оснащені системою GPS-моніторингу, з них 56 одиниць обладнані сканмодулями – паливними датчиками. Завдяки впровадженню таких технологій річна економія пального в компанії становить 3 млн гривень. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Впровадження системи супутникового GPS-моніторингу "Дніпропетровськгаз" розпочав для раціонального використання транспорту та оперативності виконання службових завдань. Програма стартувала сім років тому. На сьогодні кожна машина, яка виїжджає на планові роботи та ліквідацію аварійних ситуацій, обладнана такою системою навігації.
Спостереження за кожним автомобілем відбувається у режимі онлайн. Це дозволяє диспетчеру визначити місце його перебування та оперативно спрямувати на виклик споживача чи ліквідацію аварійної ситуації, що значно скорочує час прибуття аварійної бригади.
"GPS-трекерами обладнані 617 автомобілів, які через супутниковий зв'язок передають інформацію про місце знаходження, швидкість, кілометраж. Минулого року ми почала закуповувати сканмодулі – паливні датчики, які дозволяють в онлайн-режимі контролювати витрати палива, - говорить головний інженер ПАТ "Дніпропетровськгаз" Олександр Макаренко. - Нова система дозволяє компанії щороку заощаджувати більше 3 млн гривень завдяки раціональному використанню транспорту та зменшенню "холостих пробігів", а це майже 10% від загального об’єму витрат".
Для опрацювання даних у новій системі управління не потрібно збільшувати кількість персоналу. Достатньо одного фахівця, який у режимі реального часу контролює роботу всіх автомобілів на маршруті та оперативно вирішує будь-які питання.
Запровадження GPS-моніторингу дозволило повністю змінити логістику, заощадити час, пальне і підвищити рівень якості обслуговування споживачів Дніпропетровської області. Майже 7 років поспіль компанії вдається зменшувати об'ємні витрати палива на 10%, скоротити загальний пробіг на 10% в рік. Також знизився рівень зношеності транспорту і витрати на ремонт.
У першу чергу компанія обладнала GPS-трекерами машини екстреної служби "104", усього по області – 48 одиниць транспорту. Для підвищення ефективності роботи аварійної служби "Дніпропетровськгаз" планує поєднати GPS-моніторинг на автомобілях з геоінформаційною системою газопроводів. Це дозволить швидко та легко координувати виїзди бригад на екстрені виклики для ліквідації аварій, адже нанесені на електронну карту газопроводи та споруди на них можна порівняти з координатами руху авто і визначити для них чіткий маршрут.