Більшість споживачів бажають купувати більш дорогі екологічно чисті товари, - експерти

Динаміка розвитку ринку «зелених» товарів в Україні буде прямо залежати від активності українських виробників і торгових компаній. Наповнений низькоякісними товарами внутрішній ринок України буде тільки стимулювати споживачів активно переключатися на товари з бездоганною «репутацією» - так звані «зелені» товари. Так вважають експерти компанії Appleton Mayer, які з 16 серпня по 6 вересня ц.р. проводили опитування «Дослідження трендів: Чи готові українці купувати екологічно чисті товари?».
За їхніми даними, тільки 36% респондентів заявили про те, що задоволені якістю продовольчих товарів. «З непродовольчими товарами ситуація краща - 62% респондентів цілком задовольняє якість товарів в основних товарних групах (текстиль і одяго-взуттєва продукція, парфюмерно-косметична продукція та засоби для особистої гігієни, побутова техніка, товари культурно-побутового і господарського призначення). Виняток становить лише якість реалізованого в Україні палива (бензин, дизельне паливо) - тільки 4% респондентів задоволені його якістю, при цьому 53% вважають його якість незадовільним», - говориться в дослідженні Appleton Mayer.
Як відзначають експерти фірми, в якості альтернативи стандартним товарам в Україні починає поступово зароджуватися попит на екологічно чисті товари. У великих містах відкриваються невеликі магазини, що пропонують органічні продукти, на полицях супермаркетів з'являються «зелені» миючі/чистячі засоби, мережі парфумерних магазинів пропонують парфюмерно-косметичну продукцію, виготовлену виключно з натуральних компонентів.
Підтверджує зацікавленість українських споживачів в покупці екологічно чистих товарів і опитування фірми. Так, відповідаючи на запитання: «Чи готові ви купувати екологічно чисті товари, враховуючи, що їх вартість буде вище вартості стандартних товарів?», 60% респондентів відповіли позитивно і лише 16% заявили, що їх не цікавлять такі товари.
«Відповідаючи на запитання:«Які екологічно чисті товари для вас будуть найбільш актуальними?», 39% респондентів вибрали м'ясо та м'ясну продукцію, 36% - молоко і молочну продукцію, 29% - овочі і фрукти (включаючи продукти їх переробки), а 16 % - хлібобулочні і макаронні вироби», - говориться в дослідженні компанії.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся