ua en ru

Аварійні служби "Рівнегаз" в 2017 році виїжджали на виклики 36 тис. разів

Аварійні служби "Рівнегаз" в 2017 році виїжджали на виклики 36 тис. разів Фото: працівник газової служби (cn.104.ua)

Ліквідацію аварійних ситуацій служба виконує цілодобово і безкоштовно

Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Рівнегаз" за 2017 рік відреагувала на понад 36 тис. заявок від споживачів газу. В минулому році в Рівненській області кількість викликів скоротилась на 5% у порівнянні з 2016 роком. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За даними аварійно-диспетчерської служби найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації абонентами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки під час користування газовими приладами. Найбільша кількість заявок пов’язана із витоком газу на внутрішніх газопроводах (9643 випадки). Кожен з 17 автомобілів АДС в області виконує по 6 виїздів на день.

"Кількість звернень зростає в опалювальний сезон у зв’язку з тим, що при обігріві своїх помешкань люди часто ігнорують прості правила безпеки, які прописані в абонентській книжці інструкцією по безпечному використанню газових приладів та апаратів. Ознайомлення з цією інструкцією є обов’язковим додатком до експлуатації газових приладів", - наголошує директор технічний ПАТ "Рівнегаз" Олександр Ганжа.

Тому варто зауважити, що ліквідацію аварійних ситуацій служба виконує цілодобово і безкоштовно. Викликати фахівців можна у будь-яку пору доби за номером 104. Нещасні та трагічні випадки вдавалося попереджати завдяки ретельній праці співробітників "Рівнегаз".

Але внутрішньобудинкові системи газопостачання, так і газорозподільні мережі відновлюються не в повному обсязі, через недофінансування коштів. Так, у ПАТ "Рівнегаз" на модернізацію і ремонт газових мереж щорічно не вистачає 48 млн гривень.