ua en ru

Аварійна служба "Волиньгазу" за 2 місяці опрацювала майже 3 тис. звернень

Аварійна служба "Волиньгазу" за 2 місяці опрацювала майже 3 тис. звернень Аварійна служба "Волиньгазу" за 2 місяці опрацювала майже 3 тис. звернень споживачів

В середньому за добу аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів

За два місяці 2017 року до аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Волиньгаз" надійшло майже 3 тисячі викликів від споживачів газу області. Про це повідомляє прес-служба компанії.

За даними фахівців служби "104", найчастіше проблеми у клієнтів компанії виникали через самовільно встановлене або замінене газове обладнання, несправні димові та вентиляційні канали та недотримання вимог безпеки при використанні газових приладів.

В середньому за добу у 2017 році аварійна служба "Волиньгазу" отримувала близько 40 викликів від споживачів області. Така кількість звернень є характерною для опалювального періоду та пов’язана із інтенсивнішим використанням газових приладів, зазначили у прес-службі.

"Бажаючи заощадити, деякі споживачі намагаються проводити самовільну газифікацію, заміну та ремонт газового обладнання. Порушуючи будівельні норми, переплановують без погодження приміщення, де встановлені газові прилади. Насправді – все це перший крок до виникнення нещасних випадків, адже довіряти ремонт і встановлення газового обладнання можна лише фахівцям, які мають відповідні дозволи на виконання таких робіт", - розповідає технічний директор ПАТ "Волиньгаз" Сергій Галянт.

За даними прес-служби, на сьогодні для безпеки споживачів області компанія укомплектувала 16 бригад служби "104".