У 2017 році аварійна служба "Дніпрогазу" відреагувала на 20,2 тисяч заявок про витоки газу
У 2017 році в Дніпропетровській області чадним газом отруїлися 28 осіб, 11 з них – загинули
Протягом 2017 року аварійно-диспетчерська служба "Дніпрогазу" опрацювала 27,7 тисяч заявок від споживачів, з яких 20,2 тисяч - про витоки газу. Серед технічних порушень, які можуть стати причиною виникнення аварійної ситуації, одним з найбільш поширених і небезпечних є самовільна заміна/установка газових приладів. Про це повідомляє прес-служба компанії.
За даними управління цивільного захисту ДніпрОГА у 2017 році в Дніпропетровській області чадним газом отруїлися 28 осіб, 11 з них – загинули. Майже 90% заявок, що надходять у АДС, пов'язані з витоками газу, решта – несправність газових приладів. Причиною виникнення надзвичайної ситуації може стати навіть незначна несправність. Обладнання, яке вичерпало свій термін експлуатації, в обов'язковому порядку вимагає заміни або виконання капітального ремонту.
"Оптимізація та вдосконалення роботи АДС з метою екстреного реагування в цілодобовому режимі є однією з основних завдань у сфері забезпечення безаварійності та безперебійності газопостачання наших клієнтів, - зазначає технічний директор ПАТ "Дніпрогаз" Юрій Безпрозваний. – Однак слід пам'ятати, що згідно з Правилами безпеки систем газопостачання відповідальність за безпечну експлуатацію газового обладнання покладається на власника домоволодіння, а технічне обслуговування згідно з Кодексом ГРС виконується на підставі відповідного договору".
Для оперативного реагування при виникненні аварійних ситуацій автомобільний парк екстреної служби "104" укомплектований десятком сучасних машин Volkswagen Transporter з підвищеною прохідністю, які обладнані радіозв'язком, проблисковими маячками, спеціальними інструментами та іншими необхідними технічними засобами. Це дозволяє бригад АДС швидше прибути за викликом і попередити виникнення аварійної ситуації. Також усі автомобілі обладнані системою GPS-навігації, яка дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.
Для того щоб удосконалити майстерність і підвищити кваліфікаційний рівень фахівців аварійної служби ПАТ "Дніпрогаз" також постійно проводить спеціальні тренування, на яких відпрацьовуються дії бригад, оцінюється швидкість приїзду служби до місця аварії і оперативність її локалізації.
Дотримуючись простих правил безпеки під час використання газу в побуті, споживачі зможуть запобігти виникненню аварійних ситуацій. Наприклад, ні в якому разі не можна використовувати газову плиту для обігріву приміщення, а також користуватися газовими колонками і котлами при відсутності тяги. Якщо ви відчули запах газу, закрийте газові крани і провітріть приміщення, не запалюйте вогонь, не вмикайте світло або електроприлади. Викличте аварійну службу за телефоном 104.