ua en ru

100 тисяч споживачів "Запоріжгазу" дистанційно контролюють свої особові рахунки

100 тисяч споживачів "Запоріжгазу" дистанційно контролюють свої особові рахунки Фото: газ (atn.ua)

Споживачі також активно звертаються за онлайн-консультаціями через Особистий кабінет

За рік кількість споживачів "Запоріжгазу", що користуються сервісом "Особистий кабінет" збільшилася вдвічі. Зараз ним користуються 100 тисяч клієнтів компанії, це 17% від загальної кількості споживачів. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Особистий кабінет" став одним із найпопулярніших каналів комунікації споживачів із ПАТ "Запоріжгаз". Так, у жовтні через цей сервіс прийнято 36 107 показань лічильників, це більше на 2 тисячі чоловік, ніж у минулому році за місяць.

"Передача показань за допомогою Особистого кабінету не тільки економить час клієнтів, але і робить їх обслуговування швидким і комфортним. Взагалі, за 2 роки ми зробили надзвичайний ривок у розвитку клієнтського сервісу, тепер у споживачів є вибір дистанційно контактувати з газовою компанією, отримати консультацію та повноцінне обслуговування, не виходячи з дому або прийти до нового сучасного центру обслуговування кліентів, який ми нещодавно відкрили", - говорить начальник управління клієнтського сервісу Олег Данилов.

Споживачі також активно звертаються за онлайн-консультаціями через Особистий кабінет. Цей сервіс доступний цілодобово і в ньому зручно проглядати історію листування . Наприклад, через цей канал в жовтні надано 12 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua з’явилась опція зворотнього дзвінка – Callback.

Скористатися сервісом Особистий кабінет може кожен клієнт ПАТ "Запоріжгаз". Для цього знадобиться: номер особового рахунку, сума останньої оплати, контактний телефон та е-mail.

Нагадаємо, що клієнтам "Запоріжгазу" доступні також інші зручні способи передачі показань лічильника.