ua en ru

"Яндекс" придбав сервіс "КиноПоиск"

Компанія "Яндекс" стала новим власником сервісу "КиноПоиск" - найбільшого російськомовного порталу про кіно. За даними comScore Media Metrix, "КиноПоиск" займає 16-е місце в списку найбільш популярних сайтів Росії.

Компанія "Яндекс" стала новим власником сервісу "КиноПоиск" - найбільшого російськомовного порталу про кіно. За даними comScore Media Metrix, "КиноПоиск" займає 16-е місце в списку найбільш популярних сайтів Росії, щомісяця сервісом користуються 18,6 млн чоловік.

Сума угоди не розголошується, проте представники обох компаній обіцяють, що об'єднання дасть змогу розширити можливості і поліпшити якість надаваних клієнтам послуг. При цьому "КиноПоиск" збереже бренд, а вся команда компанії перейде на роботу у "Яндекс".

"Люди хочуть отримувати інформацію про фільми швидко, в зручному вигляді і на будь-якому пристрої. Технології та ресурси "Яндекса" дозволять швидше розвивати "КиноПоиск" на різних платформах і розширити його можливості, у тому числі як рекомендаційного сервісу та рекламної майданчики", - зазначив співзасновник і генеральний директор "Кинопоиск" Віталій Тацій.

Нагадаємо, що "КиноПоиск" - це не тільки майданчик, де користувачі можуть обмінюватися думками про фільми, але і величезна база даних про кінокартинах, акторів і режисерів, а також рецензій і оцінок. Спираючись на ці дані, "Яндекс" планує розвивати рекомендаційні сервіси, що враховують особисті інтереси користувачів. Крім того, інформація буде використовуватися при пошуку відповідей на запити про кіно.

Як повідомили РБК в "Яндексі", весь контент "Кинопоиск" буде інтегрований в сервіси "Яндекса". "Яндекс.Афиша" і "КиноПоиск" будуть працювати на єдиній платформі (на єдиній технології і єдиній базі даних). "Яндекс" буде використовувати контент "Кинопоиск" і поділиться з "КиноПоиском" можливостями "Яндекс.Афиши" і всіх інших сервісів.

"Зараз багато хто вибирає фільми в інтернеті. Щоб допомогти людям вирішити цю задачу, потрібні не тільки технології, але і знання предмету", - пояснив керівник напрямку медиасервисов "Яндекса" Дмитро Степанов.

В "Яндексі" запевнили, що перейшов під контроль сервіс продовжить працювати за своїм звичайним адресою і буде як і раніше підтримувати і розвивати відносини з учасниками кіноіндустрії.

"Яндекс" (материнська компанія Yandex NV зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній та четвертим пошукачем у світі за кількістю оброблених запитів. "Яндекс" з'явився в 1997 р., 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com вийшовши таким чином на міжнародний рівень.

24 травня 2011р. звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.

Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP за II квартал 2013 р. виріс на 47% порівняно з аналогічним періодом 2012 р. і склав 2 млрд 915 млн руб. Скоригований чистий прибуток "Яндекса" за звітний період збільшилася на 48% - до 3,058 млрд руб. Виручка компанії за II квартал 2013 р. склав 9 млрд 199 млн руб., збільшившись на 35%.