ua en ru

"Стирол" зволікав з повідомленням у держвідомства щодо аварії

Служба надзвичайних ситуацій і екологічна інспекція не були відразу повідомлені про ситуацію на заводі "Стірол". Про це сьогодні на брифінгу повідомив міністр екології та природних ресурсів України Олег Проскуряков, передає кореспондент РБК- Україна.

Служба надзвичайних ситуацій і екологічна інспекція не були відразу повідомлені про ситуацію на заводі "Стірол". Про це сьогодні на брифінгу повідомив міністр екології та природних ресурсів України Олег Проскуряков (на фото), передає кореспондент РБК- Україна.

"Це одне запитань до керівництва заводу в роботі комісії, і безпосередньо до інженера із природоохоронних заходів, який відповідає на підприємстві за це. Служба Держгірпромнагляду була повідомлена вчасно, їхні спеціалісти приїхали і спільно вже з представниками підприємства почали працювати. Служба надзвичайних ситуацій і екологічна інспекція Донецької області були повідомлені не зразу. Це питання на розгляд комісії і кадрових висновків відносно займаних людьми посад, відповідальних за це", - розповів Проскуряков.

Також, за його словами, товщина стінки трубопроводу, яку розірвало, на заводі концерну "Стірол" не відповідала нормам.

Нагадаємо, 6 серпня 2013 р. в 14:00 в м. Горловка на території заводу по виробництву аміаку концерну "Стирол" при проведенні капітального ремонту цеху № 1, на естакаді відбулася розгерметизація труби (діаметр 150 мм, робочий тиск 12 атм) з рідким аміаком, з подальшим викидом аміаку в повітря.

Постраждали, за різними даними, 22 або 23 людини. Вісім постраждалих від вибуху аміаку на заводі концерну "Стирол" в м. Горловці в середу вранці були перевезені на лікування в м. Донецьк. Решта залишаються в Горловці. Стан більшості постраждалих оцінюється як середньої тяжкості.

Як повідомив голова правління концерну "Стирол" Сергій Павлючук на момент аварії на заводі знаходилося близько 100 осіб, а після аварії була увімкнена сирена сповіщення населення, але її практично ніхто не чув.

Прокуратура Донецької області почала розслідування. Кримінальне провадження почате за ч.2 ст. 272 (порушення правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою) КК України. Санкція зазначеної статті передбачає до 8 років позбавлення волі.

"Серед версій про причини аварії розглядаються такі: порушення правил експлуатації обладнання, у тому числі утримання його у неналежному стані; недбалість обслуговуючого персоналу при дотриманні технологічного процесу; порушення правил безпеки у тому числі при проведенні ремонтних робіт", - сказав заступник генпрокурора Анатолій Пришко.