ua en ru

"Аерофлот" відновить польоти Superjet 100

Найбільша російська авіакомпанія "Аерофлот" відновить на цьому тижні комерційні польоти трьох своїх регіональних лайнерів Sukhoi Superjet 100, які були припинені через технічні проблеми, повідомляє Reuters з посиланням на виробника машин.

"Аерофлот", який одним з перших купив Superjet, купив 10 літаків цієї моделі і на початку цього тижня поставив на прикол майже половину з них.

Компанія "Цивільні літаки Сухого" (ЦЛС) заявила, що сподівається до повернення четвертої машини до роботи у вихідні.

"Несправності усунені спільно з авіакомпанією", - йдеться в заяві ЦЛС.

Представники "Аерофлоту" не коментують це повідомлення.

Проблеми, через які Superjet залишився на землі, - це помилкове спрацьовування системи виявлення витоків, невипуск передкрилків і неприбирання стійки шасі під час зльоту.

Регіональний лайнер Sukhoi Superjet 100, розрахований на 68-103 пасажирів, був розроблений у партнерстві з Boeing і італійською Finmeccanica.

Проект Superjet передбачає виробництво до 1 тис. літаків, які, за задумом виробника, будуть орієнтовані головним чином на міжнародні ринки.

ЦЛС випустив 17 серійних літаків, 12 з яких експлуатуються зараз російськими авіакомпаніями (10 у "Аерофлоту" і 2 у авіакомпанії "Якутія").

У портфелі ЦЛС зараз 179 твердих замовлень на Superjet.

У травні минулого року один з експериментальних літаків Sukhoi Superjet 100 потерпів катастрофу, врізавшись в кромку вулкана Салак після вильоту з Джакарти для демонстраційного польоту.

Авіакатастрофа, яка призвела до загибелі 45 осіб, стала результатом помилки пілота, уклала Національна комісія з безпеки транспорту Індонезії.

Розробник і виробник Superjet компанія ЦЛС входить в державну Об'єднану авіабудівну корпорацію (ОАК), на 75% мінус одна акція належить холдингу "Сухий"; італійська Alenia Aeronautica, "дочка" Finmeccanica, володіє блокпакетом компанії.

Читайте також: Російський "Аерофлот" призупинив закупівлю літаків Ан-148