Vodafone створив аккаунт у Viber для послуг у роумінгу

Vodafone створив аккаунт у Viber для послуг у роумінгу
Vodafone запустив акаунт у Viber для послуг у роумінгу (legalweek.com)

Абоненти Vodafone також отримають в Viber корисну інформацію для поїздки

Vodafone Україна створив паблік-аккаунт в месенджері Viber для послуг у роумінгу. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Спеціально для вирішення термінових питань у роумінгу Vodafone створив у цьому месенджері паблік-аккаунт Vodafone UA Roaming Support. Новий digital канал працює в режимі 24/7. При цьому гарантована швидкість відповідей на питання - до 30 хвилин в будь-який час доби", - йдеться в повідомленні.

У компанії відзначили, що їх абоненти отримають в Viber корисну інформацію для поїздки, у тому числі про нововведення у правилах перевезення багажу та про зміни в роботі популярних систем бронювання готелів.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся