Twitter буде продавати рекламу перед прямими трансляціями

Четвер 30 березня 2017 10:44
Twitter буде продавати рекламу перед прямими трансляціями
Фото:Twitter розширює рекламні можливості

Очікується, що контент-видавці будуть отримувати близько 70% доходу

Соціальна мережа Twitter почне продавати рекламу перед показом відеороликів сервісу прямих трансляцій Periscope, повідомляє видання Recode.

"Це означає, що користувачам доведеться дивитися короткий рекламний ролик, перш ніж вони зможуть подивитися відео в прямому ефірі", - зазначає видання.

Оголошення будуть відображатися перед відеороликами, які вже не в прямому ефірі, але при цьому все ще зберігаються в Twitter.

За даними видання, контент-видавці будуть отримувати близько 70% доходу від реклами, решта 30% буде отримувати сама соцмережу.

Нагадаємо, Twitter розглядає можливість запуску платної підписки.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся