За шість місяців до Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Миколаївгаз" звернулись 45 тис. споживачів

НовиниЕнергетика    14.05.2018 - 16:07
Фото: газовий вентиль (kmu.gov.ua)
Фото: газовий вентиль (kmu.gov.ua)

Найбільша кількість звернень стосувалась питань по особових рахунках

За перші півроку роботи нового Центру обслуговування клієнтів в Миколаєві до нього завітали понад 45 тис. споживачів газу. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Миколаївгаз".

У Центрі обслуговування клієнти можуть отримати консультації з широкого кола газових питань. До того ж, новий формат дозволяє обслуговувати щодня вдвічі більше споживачів, аніж колишні абонвідділи.

"Щодня наші фахівці обслуговують від 300 до 400 споживачів, в той час, як колишні абонентські служби могли надати послуги не більше, як 150-200 клієнтам. Окрім того ми облаштували приміщення так, щоб перебування у Центрі було максимально комфортним для наших клієнтів",- розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Миколаївгаз" Альона Трибрат.

Найбільша кількість звернень стосувалась питань по особових рахунках – за роз’ясненнями до компанії звернулись 34,7 тис. клієнтів. Їх цікавили питання стосовно переоформлення особових рахунків, зміни кількості зареєстрованих осіб, отримання консультацій по пільгам та субсидіям, проведення звірки платежів, отримання довідки про відсутність заборгованості тощо.

3,5 тис. клієнтів прийшли на прийом для подання документів та заяв на приєднання та реконструкцію систем газопостачання, встановлення додаткових газових приладів, видачу копій документів з технічного архіву. 2,6 тис. відвідувачів оформили заяви на встановлення, заміну та ремонт газових лічильників, і майже стільки ж - на ремонт та профілактику газових приладів, відключення або відновлення газопостачання.

В новому Центрі обслуговування клієнтів працює 17 менеджерів й адміністратор у зоні ресепшн. Автоматизована електронна черга дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки. Серед переваг нового центру можна також відмітити сучасний дизайн, просторе і світле приміщення, м’які дивани та кулери з водою, куточок з терміналом для оплати послуг, зону самообслуговування із сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації Особистого кабінету та багато іншого.

Нагадаємо, що відкриття Центру стало черговим кроком ПАТ "Миколаївгаз" на шляху розвитку клієнтського сервісу, головною метою якого є сучасний комплексний підхід у наданні якісних послуг споживачам. Він є основною точкою взаємодії клієнтів з газовою компанією. Вирішення будь-якого газового питання (установка газового лічильника, ремонт, монтаж і заміна газового обладнання, газифікація, підключення до мереж і багатьох інших) споживачам газу слід починати зі звернення до ЦОКу.

On Top