Ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні

НовиниТелеком & IT    15.07.2016 - 14:48
Фото: ринок електронної комерції зростає в гривні, але падає в доларах (huffingtonpost.com)
Фото: ринок електронної комерції зростає в гривні, але падає в доларах (huffingtonpost.com)
Інтернет-магазини у РФ попередили про втрату 40% покупок через "закон Ярової" Amazon знімає збори за доставку малогабаритних товарів на 67%

У той же час у доларовому еквіваленті ринок скоротився на 31%

За підсумками 2015 року український ринок електронної комерції склав 1,1 млрд доларів, що на 32% більше у гривневому еквіваленті, ніж у 2014 році.

Про це йдеться в повідомленні Української асоціації директ-маркетингу.


У той же час у доларовому еквіваленті ринок скоротився на 31%.

17% інтернет-користувачів, або близько 3,7 млн людей, робили покупки онлайн. З них 26% купували через мобільні пристрої – смартфони і планшети.

Крім того, в минулому році зросла кількість користувачів, які купують товари на зарубіжних сайтах. 47% українських онлайн-покупців здійснювали шопінг на китайському aliexpress.com.

"Якщо в попередні роки покупців зупиняли тривала доставка і невпевненість в якості, тепер всі побоювання перемогло бажання купити дешевше", - зазначають в асоціації.

Найбільшими сегментами e-commerce в Україні, як і в попередні роки, залишаються "Електроніка і побутова техніка" і Fashion (одяг та взуття).

Лідерами ринку в сегменті "Електроніка і побутова техніка" (обсяг 500 млн доларів) залишаються rozetka.com.ua (44,3%), allo.ua (8,7%) і f.ua (6,8%). В сумі обсяг продажів ТОП-3 лідерів в категорії склав 60% від загального обсягу сегмента. Зростання сегменту «Електроніка і побутова техніка» в онлайні був викликаний підвищенням цін, яке було спровоковано падінням курсу гривні. За оцінкою експертів ринку, середній чек у даних категоріях товарів в 2015 році щодо 2014 року виріс на 40% у гривні.

Обсяг сегмента Fashion за підсумками минулого року склав 143 млн доларів. У 2015 р. в трійку лідерів увійшли Modnakasta (частка ринку – 21,3%), Leboutique (18,3%) і Lamoda (13,5%). В сумі ТОП-3 лідерів склали 53% від загального обсягу сегмента.

У УАДМ також додали, що простежується тенденція зростання мобільного трафіку. Так, у 2015 році у деяких інтернет-магазинів відсоток покупки з мобільного досягав 40%.

Нагадаємо, український ринок поштової логістики виріс на 39% у 2015 році.

Читайте в розділі

Менеджер Foxconn звинувачений у крадіжці 5700 iPhone

В Power Point з'явилося спільне редагування в реальному часі

Опубліковано рейтинг найпопулярніших сайтів в Україні за листопад

On Top