Prom.ua удвічі збільшив обсяг продажів у першому півріччі

НовиниТелеком & IT    27.07.2016 - 12:39
Фото: Prom.ua нарощує продажі (awgadvertising.com)
Фото: Prom.ua нарощує продажі (awgadvertising.com)
Ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні Інтернет-магазини у РФ попередили про втрату 40% покупок через "закон Ярової"

При цьому розмір середнього чека за рік змінився незначно

Покупці найбільшого українського маркетплейса Prom.ua за перші шість місяців 2016 року витратили майже 3,98 млрд гривень, що в 2 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Про це йдеться в повідомленні групи Evo, до складу якої входить маркетплейс.


При цьому розмір середнього чека за рік змінився незначно - він зріс всього на 6% і склав 862 гривні.

"Фактично зростання ринку сталося не через подорожчання товарів, а виключно за рахунок кількості замовлень", - коментують в компанії.

З категорій товарів на першому місці за популярністю "Одяг, взуття, аксесуари". Крім того, українці активніше всього через інтернет купували товари з категорії "Дім і сад" і "Краса і здоров'я". У ТОП-10 також увійшли техніка та електроніка, книги, товари для дітей і так далі.

Нагадаємо, ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні.

Читайте в розділі

Менеджер Foxconn звинувачений у крадіжці 5700 iPhone

В Power Point з'явилося спільне редагування в реальному часі

Опубліковано рейтинг найпопулярніших сайтів в Україні за листопад

On Top