Prom.ua збільшив товарообіг на 68% в 2016 році

Четвер 02 лютого 2017 12:50
Prom.ua збільшив товарообіг на 68% в 2016 році
Фото: Prom.ua збільшує обсяги продажів

Кількість онлайн-замовлень через сайт досягло 9 млн, збільшившись на 51%

Обсяг продажів через маркетплейс Prom.ua в минулому році склав 8,238 млрд гривень, що на 68% більше, ніж у 2015 році. Про це зазначається на сайті холдингу EVO, в який входить інтернет-майданчик.

Кількість онлайн-замовлень через сайт досягло 9 млн, збільшившись на 51%, а середній чек зріс на 14% до 924 гривень.

На поточний момент на майданчику зареєстровано понад 600 тис. продавців, близько 38 тисяч розміщуються на платній основі.

В холдингу весь український ринок інтернет-комерції (без урахування електронних квитків) оцінюють в 38 млрд гривень і за прогнозом цього року він може зрости ще на 30% і досягти 50 млрд гривень.

"При цьому про насичення ринку говорити рано: в Україні електронна комерція займає близько 3% рітейлу, тоді як у розвинених країнах його частка доходить до 15%", - підкреслюють у компанії.

Нагадаємо, Prom.ua удвічі збільшив обсяг продажів у першому півріччі.

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся