Аудиторія онлайн-сервісу OLX зросла на три мільйони користувачів у 2015

Аудиторія онлайн-сервісу OLX зросла на три мільйони користувачів у 2015
Фото: електронна комерція в Уанеті (Facebook /Olx.ua)

Загальна вартість усіх представлених товарів і послуг на майданчику перевищила 4 трлн грн

Кількість нових зареєстрованих користувачів онлайн-сервісу приватних оголошень OLX в Україні зросла на три мільйони людей у 2015. Про це за підсумками року повідомили сьогодні у прес-службі інтернет-компанії.

Як зазначає аналітичний центр OLX.ua (раніше Slando.ua), платформа досягла активного зростання за всіма показниками, а українці дедалі частіше купували необхідні товари та послуги у приватних осіб.

Зокрема, до кінця року половина користувачів OLX відвідували сервіс з мобільних пристроїв.

Якщо в березні рекорд було зафіксовано за кількістю переглядів сторінок - 2 млрд за місяць, то в серпні - за відвідуваннями з мобільних пристроїв - 1 млрд. При цьому в жовтні число унікальних продавців на майданчику досягло одного мільйона.

Аудиторія онлайн-сервісу OLX зросла на три мільйони користувачів у 2015

За минулий рік на OLX опубліковано понад 37 мільйонів нових оголошень. Загальна вартість усіх представлених товарів та послуг на майданчику за звітний період перевищила чотири трильйони гривень.

Протягом року найбільшою популярністю серед продавців користувалися споживчі категорії. Прагнучи заробити на непотрібних для себе речі, користувачі активно продавали одяг, взуття (категорія "Мода і стиль" - 23% від загальної кількості нових оголошень на майданчику), дитячі товари ("Дитячий світ" - 16,9%), електроніку і техніку ("Електроніка" - 15,8%).

У ТОП-5 найбільш популярних розділів за кількістю нових оголошень також увійшли "Нерухомість" (12,64%) і "Транспорт" (10,68%).

Покупці найчастіше шукали необхідні споживчі товари в магазинах, у приватних осіб, прагнучи заощадити, купуючи товари, що були у вживанні. З допомогою OLX було закрито близько 20 мільйонів угод.

Найбільша кількість закритих угод зафіксовано у категорії "Електроніка" (22%). Також популярними серед покупців були розділи "Дитячий світ" (21,9%), "Мода і стиль" (20,2%), "Транспорт" (10,5%), "Дім і сад" (8%).

Традиційно найбільш активними були користувачі Київській області - тут укладено 26,2% угод. У лідерах також Дніпропетровська (11,4% від всіх закритих операцій), Харківська (9,6%), Одеська (6,5%) і Донецька (6%) області.

Відвідуваність сервісу OLX зростала протягом усього року. Кожен другий інтернет-користувач з України відвідують сервіс мінімум один раз в місяць. Згідно з даними Gemius, число користувачів майданчиком становить понад 7,5 млн чоловік в місяць (грудень 2015). Причому відвідуваність і перегляди сторінок майданчики з мобільних пристроїв зростали значно динамічніше, ніж з десктопа.

Станом на кінець року вже половина користувачів відвідували OLX саме з мобільних пристроїв - 22% відвідувань довелося на мобільну версію сервісу, і 28% - на мобільний додаток. Кількість скачувань мобільного додатку OLX на кінець 2015 року перевищила 4,3 млн Android - понад 3,5 млн завантажень; iOS - близько 750 тисяч; Windows Phone - понад 77 тисяч.

Зазначимо, що онлайн-майданчик безкоштовних оголошень Olx.ua представлена в більш ніж 40 країнах (належить міжнародній групі медіа-платформ і майданчиків електронної комерції Naspers c 2010). Крім Києва, офіси глобальної OLX працюють в Нью-Йорку, Цюріху, Варшаві, Будапешті, Софії, Лісабоні, Бангкоку, Буенос-Айресі, Кейптауні, Делі, Ріо-де-Жанейро, Сан-Пауло та інших містах світу.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся