ua en ru

Кіберзлочинці почали полювання за персональними даними користувачів WhatsApp

Кіберзлочинці почали полювання за персональними даними користувачів WhatsApp Фото: кіберзлочинці почали полювання за персональними даними користувачів WhatsApp

Користувачам месенджера пропонується перейти за посиланням, заповнити анкету і брати участь у розіграшу подарункового сертифікату на суму до 500 євро

Кіберзлочинці обманним шляхом намагаються заволодіти персональними даними користувачів популярного месенджера WhatsApp, повідомляє Grifonsoft.

Зловмисники розсилають повідомлення від імені відомих брендів, таких як McDonalds, KFC, Burger King, Starbucks, H&M, Zara та IKEA. У цих повідомленнях користувачів месенджера пропонується перейти за посиланням, заповнити анкету і брати участь у розіграшу подарункового сертифікату на суму до 500 євро. В анкетах користувачеві пропонують ввести персональні дані, включаючи ім'я, адресу електронної пошти, номер мобільного телефону.

Анкета копіює стиль брендів, при цьому всі опитування розміщуються на одному домені. Мова розсилки і валюта сертифіката змінюються в залежності від місця розташування користувача, яке визначається по IP. Всього система підтримує як мінімум 10 різних мов.

Як зазначає видання, жертва зловмисників не отримує ніяких сертифікатів і, тим більше, грошей, а зазначені персональні дані згодом використовуються злочинцями для підписки на дорогі SMS-сервіси, реєстрації на сайтах знайомств, установки додатків для показу реклами або переходів за посиланнями.

Нагадаємо, число жертв атак програм-вимагачів збільшилася майже удвічі за 2015 рік.