ua en ru

Facebook зізнався у завищенні даних перегляду відео для рекламодавців

Facebook зізнався у завищенні даних перегляду відео для рекламодавців Фото: завищені дані переглядів відео могли впливати на маркетингові витрати рекламодавців (forbes.com)

Компанія завищувала дані протягом двох років

Соціальна мережа Facebook надавала рекламодавцям завищену інформацію про середній час перегляду користувачами опублікованих на цій платформі відеороликів, повідомляє Grifonsoft.

зокрема, соцмережа на сторінці допомоги рекламодавцям оприлюднила інформацію, що у якості переглянутих враховувалися тільки відеоролики, які користувачі дивилися протягом трьох і більше секунд — більш короткі перегляди зовсім не враховувалися. Таким чином, статистика штучно завищувалася. Так, "неточні розрахунки" могли завищувати показник середнього часу перегляду відео на 60 % і навіть 80 %.

Таку систему Facebook використовував протягом двох років.

Після виявлення помилки з невірною оцінкою переглядів відео вона була виправлена, а рекламодавці були сповіщені про проблему. У Facebook пообіцяли, що нова система оцінок переглядів відео не вплине на вартість реклами.

Нагадаємо, раніше екс-главред Guardian звинуватив Facebook в падінні доходів видання.