200 тис. споживачів газу Львівської області користуються "Особистим кабінетом"
Окрім того, клієнти "Львівгазу" активно користуються й іншими дистанційними каналами
На сьогодні 200 тисяч клієнтів ПАТ "Львівгаз" є користувачами "Особистого кабінету". Від початку року кабінети зареєстрували майже 37 тисяч споживачів газу області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Кожен четвертий споживач блакитного палива Львівської області самостійно контролює стан особового рахунку, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передає показання лічильника, а також бачить кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.
"Наші клієнти в дистанційному режимі за допомогою Особистого кабінету можуть отримати повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним. Окрім того, клієнти "Львівгазу" активно користуються й іншими дистанційними каналами. Від початку цього року контакт-центр опрацював 1,8 млн звернень. Ще 392 тисячі разів клієнти скористались голосовим меню (IVR)", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.
Отримати консультацію споживачі Львівської області можуть і за допомогою "Особистого кабінету". Впродовж восьми місяців 2018 року, за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано майже 16 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою від початку року скористались майже 6 тис клієнтів.
Зареєструвати свій "Особистий кабінет" на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.